Online Training:
Facebook Ads Voor Zelfstandigen

Leer in 6 weken hoe je dankzij Facebook advertenties meer klanten kan krijgen

*Zeker Van Haar Zaak Editie*

Ik doe mee

Schrijf je in voor vrijdag 17 november om 13u

 

Extra likes, of extra sales?

Heb je ooit al geëxperimenteerd met Facebook advertenties?

Misschien heb je ooit al eens op “bericht promoten” geklikt, en heb je wel wat extra bereik of extra likes behaald (misschien ook niet).

Maar heeft het ook nieuwe klanten opgeleverd?

Of misschien ben je afgehaakt bij het zien van al die opties?

Je ziet ze elke dag, advertenties op Facebook.

Soms goede, soms slechte. Soms van grote merken, soms van kleine zelfstandigen.

Je hoort van andere ondernemers hoe zij Facebook advertenties gebruiken om hun bedrijf te doen groeien: meer bezoekers op hun website, meer leads, meer klanten, …

Dan moet het toch werken?

Waarom die van jou dan niet?

Kijk, ik ga er niet om liegen:
winstgevende Facebook advertenties opzetten gaat niet vanzelf.

Je moet er voor investeren en experimenteren.

Het zijn experimenten met als inzet creativiteit, tijd en geld. En frustraties soms ook ja.

Op zoek gaan naar de juiste aanpak, de juiste doelgroep, de juiste verwoording, de juiste beelden, … Daar kruipt creativiteit in, daar kruipt tijd in, daar kruipt geld in.

Maar als je het goed doet wordt je er ook wel goed voor beloond.

Dan wordt Facebook jouw persoonlijke geldmachine: Voor elke euro die je er in steekt krijg je er meerdere euro’s terug uit.

En ik geloof dat jij dat ook kan voor jouw bedrijf.

Want als je businessmodel goed zit, dan kan je dankzij Facebook advertenties je bedrijf ook doen groeien.

Het enige dat je moet doen is starten met experimenteren, evalueren en optimaliseren.

Het ding is: Je hoeft niet vanaf 0 te beginnen. Je hoeft geen jaren marketing te sturen. Je hoeft geen duizenden euro’s te investeren.

Er is een shortcut. En die shortcut heet:

ERVARING

Mijn ervaring

Hallo, ik ben Gerrit Vromant.

7 jaar geleden startte ik mijn eerste job als “social media consultant” in een groot mediabureau.

Ik mocht Facebookpagina’s van grote Belgische bedrijven beheren, en hun reclamecampagnes mee uittekenen en uitvoeren.

Adverteren op Facebook was toen nog nieuw, maar onze budgetten werden telkens groter. Tot het bijna absurd werd.

Mijn “hoogtepunt”: 100.000 € te spenderen aan Facebook advertenties op 4 weken tijd voor een groot alcoholmerk.

Wat het uiteindelijk heeft opgebracht voor de klant hebben we nooit geweten. Die resultaten zijn meestal pas maanden of zelfs jaren later zichtbaar.

Maar dat “hoogtepunt” was de trigger die mij regel nummer 1 van adverteren deed beseffen:

“Hoe groter je budget, hoe dommer je er mee omgaat.”

(Dat werd ook de trigger om mijn job een andere invulling te geven, maar da’s een verhaal voor een andere keer :))

*Fast Forward*

6 jaar later werd ik zelfstandig en waren mijn reclamebudgetten *ietsje* kleiner.

Om mijn producten en diensten te promoten investeerde ik af en toe in Facebook Advertenties. Soms 10 euro. Soms 100 euro. Ooit eens 250 euro.

Ik had ook veel beter zicht op het resultaat van elke advertentie, aangezien ik zelf de bestellingen kon zien binnenkomen.

Na een paar dagen al kon ik zien hoe veel euro elke advertentie had opgebracht.

En mijn regel nummer 1 werd niet meer “Hoe groter je budget, hoe dommer je er mee omgaat.

Maar wel:

“Hoe kleiner je budget, hoe slimmer je er mee omgaat.”

Elke euro telt

Je hebt dus geen grote budgetten nodig. Met een klein budget ga je er net slimmer mee om.

En je hoeft ook geen online marketing expert of computernerd te zijn. Eens je weet hoe het werkt, is het echt niet zo moeilijk.

Ook als je business eigenlijk niet zo “digitaal” is en je gewoon diensten of producten verkoopt kan je dankzij Facebook ads mooie resultaten halen, waardoor je investering zich meer dan terugverdient.

Zolang je businessmodel goed zit, je een goed aanbod hebt en je het goed aanpakt natuurlijk :).

ROI van 13,3

Bij mijn laatste campagne had ik een Return On Investment van 13,3. Met andere woorden: voor elke geïnvesteerde euro kreeg ik er 3 weken later 13 euro terug. Niet slecht hé?

De voorbije maanden heb ik regelmatig Facebook Advertentie workshops gegeven bij klanten.

Op een halve tot een hele dag (afhankelijk van het niveau van de deelnemers) kregen ze de basis, en de meer geavanceerde zaken mee. Zodat zij ook via Facebook hun bedrijf konden doen groeien.

En dat wil ik voor jou ook.

En dat zonder dat we er een hele dag voor moeten afspreken.

Schrijf je in voor mijn 6 weken Live Facebook Ads Coaching programma:

Online Training: Facebook Ads voor Zelfstandigen

In deze online training leer ik je op 6 weken winstgevende Facebook advertenties te maken.

Door combinatie van theorie en praktijk (lees: doen), kan je die shortcut nemen en sneller en goedkoper tot een goed resultaat komen.

Als je eerder al geadverteerd hebt maar de resultaten vielen tegen of als je nog nooit eerder geadverteerd hebt op Facebook.

Ik schrijf mij in

Hoe werkt het?

Doe de nodige kennis op: Live Online Workshops:

Gedurende 6 weken hebben we elke donderdag om 14u afspraak voor onze wekelijkse Facebook Ads Workshop (ongeveer 1 uur).

Hierin leer ik je de theorie en zet ik je aan de slag zodat jij ook winstgevende Facebook advertenties kan opzetten.

Kan je er niet live bij zijn? Je krijgt van elke workshop ook de opname toegestuurd.

  • Hoe het Facebook Advertentie systeem werkt, en wat je moet weten om er mee te starten
  • Hoe je je juiste doelstelling kiest, en waarom dat belangrijk is
  • Hoe je een “sales funnel” opzet die converteert
  • De Facebook Pixel
  • Hoe je jouw ideale klant kan vinden op Facebook, aan de hand van geografische gegevens, interesses of zelfs gedrag.
  • Waar je jouw advertenties best laat zien op Facebook
  • Welke budget je moet voorzien en welke resultaten je daarvoor kan verwachten
  • Hoe je de perfecte Facebook advertentie maakt
  • Hoe je aantrekkelijke teksten schrijft voor je advertentie, zonder “salesy” te zijn
  • Hoe je Facebook advertenties optimaliseert, zodat je kosten steeds dalen en je resultaat steeds vergroot.
  • Hoe je conversies meet op Facebook
  • Welk budget je met investeren en welk resultaat je kan verwachten
  • Wrap up: Even herhalen en zorgen dat iedereen nog mee is
  • FAQ: Al jouw vragen beantwoord
  • Welke experimenten kan je nog opzetten om je resultaat te verbeteren?
  • Welke geavanceerde tools kan je gebruiken om je resultaat nog te verbeteren?
  • Aanvullende vragen van de deelnemers

Ik voorzie ook elke week nog wat tijd voor vragen, moest er iets niet duidelijk zijn.

Afspraak vanaf 30 november 6 weken lang elke donderdag om 14u.

Tijd voor actie: werkbladen en opdrachten

Weten is 1 ding… doen is iets anders.

Na de workshop krijg je van mij huiswerk. We starten met het voorbereidende werk en werken geleidelijk aan naar jouw winstgevende Facebook Advertentie campagne.

Stap voor stap.

Want er zijn wat “moeilijke” vragen te beantwoorden voor je start met Facebook advertenties…

Maar als je ze anders bekijkt zijn ze eigenlijk helemaal niet zo moelijk.

Ik help je dus bij elke stap.

Hulp, feedback & updates in de “TeachMe FB Ads Mastermind” groep

Als “Doe Het Samen” lid krijg je toegang tot de “TeachMe FB Ads Mastermind” groep op Facebook.

Hier kan je 24/7 terecht voor je vragen over adverteren op Facebook, kan je kijken hoe het voor je collega’s gaat, en kan je op zoek naar inspiratie.

In deze Facebook groep zal ik elke dag aanwezig zijn om jullie verder op weg te helpen.

En ik zorg er voor dat je in deze groep op de hoogte blijft van nieuwe aankondigingen van Facebook, nieuwe ontdekkingen die ik doe, of gewoon nieuws over Facebook advertenties.

(De TeachMe FB Ads Mastermind groep is enkel toegankelijk voor wie de “Doe Het Samen” optie kiest.)

Extra Coaching: Q&A Calls:

Om de 2 weken las ik een extra Q&A coaching call in voor de hele groep.

Super waardevol als je een uitgebreide vraag hebt die je graag beantwoord wil (sommige dingen gaan nu eenmaal gemakkelijker in een video call dan in een tekst-post).

Of ook als je zelf geen vraag hebt maar wil leren uit de vragen van anderen.

(De Q&A Calls zijn enkel toegankelijk voor wie de “Doe Het Samen” optie kiest.)

Bonus: Facebook Pixel Gids

Om je te helen het installeren van de Facebook Pixel heb ik een volledige gids uitgewerkt waarin stap voor stap staat beschreven hoe je de Facebook pixel kan integreren in jouw website. Inclusief screenshots en klik-op-deze-knop-pijltjes.

Zo unlock je super veel nieuwe mogelijkheden voor je targeting en het meten van je conversies.

Jouw persoonlijke geldmachine

Het doel van deze training is dat jij niet alleen weet hoe je Facebook campagnes kan opzetten, maar dat ze jou ook winst opleveren.

Het is dus niet zomaar “dit is hoe het werkt en trek daarmee je plan”, ik help je stap voor stap om voor jouw bedrijf en jouw businessmodel de juiste Facebook advertentie campagnes op te zetten.

En neen, je hebt er geen duizenden euro’s budget voor nodig als je die niet hebt.

We beginnen klein, en als daar goede resultaten uit komen kunnen we de budgetten vergroten.

Je voorziet best wel een Facebook advertentie budget van minimum € 100, anders is het wat moeilijk om er mee aan de slag te gaan. Idealiter voorzie je minstens 250 euro.

Zij gingen je voor:

Jonas Schoonbaert, Casino Kursaal:

“Met verschillende pagina’s en beheerders op Facebook en Instagram leek het voor ons interessant om iedereen dezelfde basis mee te geven over het reilen en zeilen in social medialand. Een geslaagd initiatief zo bleek.

Gerrit pakt alles op een ongedwongen en duidelijke manier aan. Ondersteund door een heldere presentatie, een aangenaam tempo en klare praktijkvoorbeelden.

Een aanrader in een steeds veranderende omgeving!”

Karin Verhoog-Rolefes, Karin Verhoog Fotografie

“Ik ben helemaal tevreden met de workshop Gerrit! Ik vind de video’s fantastisch. Je uitleg is heel uitgebreid. En doordat ik vaak de opnames bekijk ipv de live streaming kan ik ze ook stilzetten en alles goed in me opnemen. Je coachingcall heeft me ook echt vooruit geholpen.”

Ik doe ook mee!

Schrijf je in voor de volgende editie:

De inschrijvingen sluiten op vrijdag 17 november 13u!
We starten op donderdag 30 november om 14u met de eerste workshop

Doe Het Zelf

€ 200(Excl BTW)
  • 6 live online workshops (twv € 800)
  • 4 werkboeken (twv € 300)
  • Totale waarde: € 1.100

Doe Het Samen

€ 400(excl BTW)
  • 6 live online workshops (twv € 800)
  • 4 werkboeken (twv € 300)
  • 1 jaar toegang tot de “TeachMe FB Ads Mastermind” groep (twv € 350)
  • 2 Q&A Coaching Calls in groep (twv € 400)
  • Totale waarde: € 1.850
  • (+ bonussen)

1 on 1 VIP

€ 1,200(excl BTW)
  • 6 live online workshops (twv € 800)
  • 4 werkboeken (twv € 300)
  • 1 jaar toegang tot de “TeachMe FB Ads Mastermind” groep (twv € 350)
  • 2 Q&A Coaching Calls in groep (twv € 400)
  • 1 halve dag workshop (twv € 800)
  • Totale waarde: € 2.650
  • (+ bonussen)

Schrijf je in voor vrijdag 17 november om 13u

 

Welke optie is best voor mij?

Doe Het Samen

De standaard optie is de “Doe Het Samen” optie. Hierin krijg je de volledige FB Ads training experience: De workshops + begeleiding + feedback + advies op maat.

Doe Het Zelf

Wil je enkel de online lessen volgen, zonder feedback of vragensessies? Dan is de Doe Het Zelf optie voor jou.

1 on 1 VIP

Wie graag die persoonlijke begeleiding wil en met mij een halve dag aan de slag wil gaan kan voor de 1 on 1 VIP experience gaan.

Ik heb beslist, schrijf mij in

6 Weken Niet Goed Geld Terug Garantie!

Afhankelijk van waar je bent in je ondernemerschap kan dit een grote investering zijn.

En de bedoeling is dat je investeringen in de Facebook advertenties en in deze training zichzelf terugbetaalt.

Maar, stel dat je op het einde van de 6 weken niet tevreden bent, dan stort ik je geld terug.

Maar, deze garantie geldt wel enkel als je actief hebt meegedaan en hebt geprobeerd om het te doen slagen. Succesvolle Facebook advertenties maken gaat niet vanzelf -net zoals alle andere aspecten van ondernemen-, dus ik verwacht wel dat je er actief aan meewerkt.

Ga aan de slag met Facebook advertenties,

volgens veel marketeers de beste advertentie-investering die je in 2017 kan maken.

Adverteren op Facebook is meer dan “bericht promoten” klikken.

Ja, je moet investeren in deze cursus, en ja je geeft geld aan Facebook… Maar als je het goed doet brengt het dubbel en dik op.

Je kan nog uren proberen, en experimenteren, … maar daarmee verlies je waarschijnlijk veel tijd en nog meer geld.

“Smart people learn from their own mistakes, wise people learn from others”

Neem de shortcut.
Investeer in kennis. Investeer in begeleiding. Investeer in jezelf en je bedrijf.

Ik gaf je eerder mijn voorbeeld van een ROI van 13. Voor elke euro die ik gaf aan Facebook kreeg ik er 13 terug.

Stel je eens voor wat dat voor jouw bedrijf kan doen.

Stel dat je 100 euro investeert, en 1.300 euro terug krijgt. Dan is niet alleen je investering maar ook deze training al meteen terugbetaald :).

Stel dat je 1.000 euro investeert, en 13.000 euro terug krijgt.

Welke deuren zou dat openen voor je bedrijf? En voor jou?…

Disclaimer:

Ik garandeer je dus geen ROI van 13 hé, ik heb er 8 jaar over gedaan om daar te geraken. Dat resultaat is mogelijk, maar ga je niet vanaf dag 1 halen.

Aangezien er zo veel afhangt van je businessmodel, je aanbod, je website, … kan ik moeilijk voorspellen wat voor jou het resultaat gaat zijn.

Maar we gaan er wel samen naartoe werken.

Help mij, Gerrit

Misschien zit je met een van deze vragen?…

De eerste training is donderdag 30 november om 14u, en vanaf dan 6 weken lang elke donderdag om 14u.

Kan je er niet live bij zijn? Ik zorg voor een opname die je op je gemak kan bekijken.

Ik sluit de inschrijvingen af op vrijdag  17 november om 13u.

Deze training is gericht op zelfstandigen die met kleine budgetten toch mooie resultaten willen halen uit hun Facebook advertenties.

Ongeacht je sector of je soort bedrijf. Ongeacht je ervaring met adverteren (op Facebook of anderen online platformen) of marketing.

We starten bij de basics en gaan geleidelijk aan naar de meer geavanceerde zaken, zodat iedereen zeker mee kan en iedereen zeker nieuwe dingen leert.

De enige voorwaarde: je moet bereid zijn om actie te ondernemen.

Je kan deze cursus volgen en hem als theorie beschouwen, maar het best ga je er meteen mee aan de slag, doe je de opdrachten en leer je uit je experimenten.

Daarom doe ik het ook over een periode van 6 weken. Zo krijg je de tijd om er effectief mee aan de slag te gaan.

Geen probleem. Ook voor offline bedrijven werkt dit, al is het effectieve resultaat iets moeilijker te meten en moeilijk te linken aan het resultaat van je Facebook advertenties.

Maar er zijn andere indicatoren om te kijken of je advertenties goed werken, en daar help ik je ook mee op weg.

Je kan deze cursus gebruiken om alvast leads te verzamelen via je website, of fans op je Facebookpagina. Zodat wanneer je je product of dienst lanceert je al meteen een publiek hebt.

Opmerking: je maakt hiermee een investering waarvan je nog niet meteen weet hoe je hem gaat terugverdienen, dus kijk hier wel mee uit. Ik neem aan dat je slim genoeg bent om te weten of deze investering wil maken of niet.

Waarschijnlijk wel, maar ik weet nog niet wanneer. Als het nu echt niet past voor jou schrijf je dan zeker in op de nieuwsbrief dan hou ik je op de hoogte.

Nope. Ik heb een tijdje Facebook advertentiebeheer als dienst aangeboden, maar nu wil ik jou vooral zelf aan de slag laten gaan.

Want ik geloof er in dat jij dat ook kan, even goed als ik.

Er zijn 3 opties om je in te schrijven:

  • Voor de “Doe Het Samen” versie is de investering € 400 (exclusief BTW).
  • Voor de “Doe Het Zelf” versie is de investering € 200 (exclusief BTW)
  • Wie een 1 op 1 live workshop wil met mij kan deze aankopen voor € 1,200 (exclusief BTW).

Even ter verduidelijking: hierin is geen Facebook advertentie budget inbegrepen. Dat betaal je rechtstreeks aan Facebook.

Je kan betalen via overschrijving, paypal, bancontact, kredietkaart (VISA), iDeal, SOFORT en alle Belgische en Nederlandse banken.

Heb je problemen met online betalen? Mail mij op gerrit@teachme.be en we zoeken een oplossing.

Ik zou je aanraden om toch minimum € 100 aan Facebook advertentiebudget te voorzien. Met € 250 ga je wat betere resultaten kunnen zien. Meer mag ook altijd.

Je investeert het bedrag dat je zelf aankan en waar je je comfortabel bij voelt. De bedoeling is dat je het terugverdient, maar daarom hoef je ook niet roekeloos te worden hé :).

Je hebt een Facebookpagina, een Facebookprofiel en een Facebook advertentie-account nodig. Als je die nog niet hebt kan je ze gewoon aanmaken tijdens de trainings, dus geen nood.

De advertenties betaal je rechtstreeks aan Facebook en kan je betalen via: kredietkaart (VISA, Mastercard of American Express), PayPal of debet bankrekening (automatische incasso).

Mail mij op gerrit@teachme.be en ik help je op weg.

Ik ga er voor
Terug naar TeachMe.be